Termíny zpracování
Čas při tvorbě a úpravách prací je zcela zásadní. Jsme si toho vědomi, a proto jsme pro Vás připravili 4 základní termíny zpracování:
5 dnů
3 dny
2 dny
24 hodin
Pro firmy
Pro firmy a zaměstnance firem často opravujeme a formátujeme texty s menším rozsahem až mikrotexty - e-maily, newslettery, prezentace atd. V rámci těchto malých rozsahů jsme schopni opravovat texty obratem. Například jazyková a stylitická korektura a formátování e-mailu (většinou do 1 NS) je dokončeno do 15 minut od zaslání. Nastavení termínů zpracování pro firmy a zaměstnance firem je vždy individuální a plně se přizpůsobuje klientským požadavkům.
15 minut
1 hodina
2 hodiny
24 hodin a delší
Jaká je Vaše otevírací doba?
Naše služby nabízíme a realizujeme 365 dní v roce. Pracujeme během svátků, víkendů
i nočních hodin.
Na Vaší práci či textu začínáme pracovat obratem po obdržení a potvrzení objednávky. Nečekáme na platbu z Vaší strany.
Díky našemu týmu jsme schopni zpracovat Vaši zakázku do 24 hodin. Zakázky s menším rozsahem je možné dokončit i dříve.
V případě jakýchkoliv dotazů během zpracovávání s Vámi komunikujeme telefonicky či emailem. Po dokončení úprav z naší strany Vám práci zašleme e-mailem nebo přes úschovnu, což se týká zejména prací s velkým objemem (např. pokud je v práci mnoho fotografií a obrazových příloh). Součástí zaslání jsou doporučení z naší strany. Vy si práci projdete a doupravíte z pozice autora. I po dokončení zakázky z naší strany jsme připraveni s Vámi spolupracovat na případné dodatečné finalizaci zakázky - pokud si to budete přát.
Termíny bereme velmi vážně a jsou pro nás závazné.
Pokud by přece jenom došlo k prodloužení termínu zpracování z naší strany, budeme Vám tuto skutečnost kompenzovat slevou 4 % z celkové ceny objednávky za každý započatý den prodlení. Tuto částku Vám zašleme zpět na Váš bankovní účet.